Η εμπιστοσύνη κερδίζεται , καλλιεργείται , αναπτύσσεται , κατακτιέται ….θέλει δουλειά και χρόνο

Ενώ ... χάνεται στο λεπτό ...


Οι υποσχέσεις είναι σαν την ανάσα που κρατάει μια στιγμή και αμέσως έρχεται η επόμενη....

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Ένας φίλος blogger έγραψε:

"Ζω στην δική μου πραγματικότητα. Έχω φτιάξει ένα δικό μου κόσμο και τον έχω περιστοιχίσει με απροσπέραστα περάσματα που μόνο όταν βρεις τα κατάλληλα κλειδιά μπορείς να περάσεις. Ανοίγω τις πύλες μου μόνο στους καλεσμένους που αξίζει να περάσουν, που δεν θα καταχραστούν την φιλοξενία μου και δεν θα λερώσουν το δωμάτιο που θα τους φιλοξενήσω."


Κάποτε ο δικός μου κόσμος ήταν ανοιχτός για όλους.
Στη συνέχεια έγινε επιλεκτικός και έδινα τα κλειδιά μόνο σε όσους εγώ επέλεγα.
Τώρα πλέον παίρνω και αυτά τα κλειδιά πίσω....

Πάντα πρέπει να φυλάμε πράγματα για μας.....